fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל עיריית כרמיאל חנה קובל סיימה את תפקידה

יחליף אותה מנחם טפר, שישמש מ"מ מנכ"ל העירייה. חילופי דברים מרגשים בין קובל לראש העירייה אלדר
ד"ר חנה קובל (צילום: אלכס הובר)
ד"ר חנה קובל (צילום: אלכס הובר)

בשבוע שעבר התקיימה ישיבת ראשי המינהלים הראשונה לקדנציה הנוכחית, במתכונת שונה במקצת.

בתחילת הישיבה ביקשה מנכ"ל העירייה, ד"ר חנה קובל: " אני מסיימת את העבודה שלי בעירייה בסוף אוקטובר. אני מסיימת תקופה של 12 שנים כמנכ"ל, לפני כן הייתי מספר שנים מזכירת העיר ולפני כן עבדתי כשנה עם ראש העירייה הקודם ברוך ונגר ז"ל כדוברת. כשעדי אלדר נבחר, הוא נתן לי את ההזדמנות להמשיך בתפקיד ומשם התקדמתי להיכן שאני היום. זו הייתה תקופה נהדרת. אני מודה לעדי על האמון שנתן בי, כשהפקיד בידי את תפקיד המנכ"לית ועל הגיבוי שקיבלתי ממנו לאורך כל הדרך. אני מודה לכם המנהלים, על שהייתם חברים ומנהלים איכותיים כמו שאתם. אני מאוד מתרגשת ומאחלת בהצלחה למנחם טפר שמחליף אותי בתפקיד. האיכות של העירייה תימשך. לפעמים צריך לצאת החוצה ולבקר בערים אחרות כדי להבין את האיכות של כרמיאל".

עדי אלדר אמר: "אני מודה לחנה על כל השנים שעבדתי במחיצתה. חנה נתנה לי שקט בידיעה שתחת ידיה העניינים זזים. חנה הייתה עבורי מעבר למנכ"ל, היא הייתה חברה טובה שלי, עבדנו כחברים. אני מודה לך על השירות בעיריית כרמיאל – מתפקיד הדוברת ועד תפקיד המנכ"לית. חנה עלתה, לא רק במעלה התפקידים, הייתי גאה מאוד גם בהשכלה שהיא רכשה לאורך השנים עד קבלת תואר הדוקטור. זכינו למנכ"לית טובה ואני בטוח שעוד ניפגש ונהנה מהידע שלך. מנחם טפר ישמש כמ"מ המנכ"ל ואני מאחל לו הצלחה".

ד"ר חנה קובל (צילום: אלכס הובר)
ד"ר חנה קובל (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות