fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא קל לראות את הילד שלך שוכב ככה בטיפול נמרץ״.

משתפר מצבו של הנער מכרמיאל שנמצא לפנות בוקר זרוק על מדרכה בגילופין וחבלות בגופו. אביו: "נחנו עדיין לא באמת יודעים ומבינים מה קרה שם וממה הילד נפגע"
נערה בגילופין
הורים, קחו אחריות. נערה בגילופין מטופלת על ידי צוות מד"א כרמל (צילום: דוברות מד"א כרמל)

חל שיפור במצבו של הנער מכרמיאל, שהתמוטט הלילה בעירו. הנער נמצא בגילופין כשהוא חבול,  מצבו קל עד בינוני. הנער שב להכרה ומשוחח לפרקים עם בני המשפחה שאמרו כי הוא אינו זוכר דבר מאירועי הלילה. הנער צפוי להישאר להשגחה בטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי גליל בנהריה, לפחות ביממה הקרובה.

אביו של הנער: ״הבן שלי הוא ילד רגיל וטוב. לומד בכיתה ח׳ ויצא לבלות עם חברים כמו שהוא נוהג לעשות מדי פעם. אנחנו עדיין לא באמת יודעים ומבינים מה קרה שם וממה הילד נפגע. הוא לא במצב שאפשר לתחקר אותו, כרגע, אנחנו רק בתקווה שהוא יהיה בסדר ויתאושש. לא קל לראות את הילד שלך שוכב ככה בטיפול נמרץ״.

על אירועי הלילה סיפר האב, כי קצת אחרי חצות הזעיקה אותו אחת השכנות שהייתה נוכחת בעת הטיפול בילד ברחוב לא רחוק מבית המשפחה. "אנחנו עוד לא מבינים מה קרה. שום דבר לא בטוח. אתה לא מעלה על דעתך שהוא בכלל מעורב בדברים כאלה. ברור שידענו שהתופעה קיימת בקרב צעירים בגילו, דיברנו על זה בבית, והזהרנו אותו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות