fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: רותם ינאי מהבית היהודי – סגן ראש העירייה ללא שכר

סיעת הבית היהודי היתה הראשונה לחתום על הסכם קואליציוני. הבאים בתור: הליכוד. לא ברור מה תעשה סיעת יחד, ובמהפך של קונינסקי אומרים: "לא אצה לנו הדרך"
"עכשיו אפשר כבר להתחיל לעבוד". אלדר וינאי חותמים (צילום: עיריית כרמיאל)
"עכשיו אפשר כבר להתחיל לעבוד". אלדר וינאי חותמים (צילום: עיריית כרמיאל)

ההסכם הקואליציוני הראשון לקדנציה הנוכחית נחתם אתמול (רביעי). ההסכם נחתם בין רשימתו של עדי אלדר "כרמיאל ביתנו ושלנו" ורשימת הבית היהודי בראשות רותם ינאי. מעמד החתימה התקיים בלשכת עדי אלדר בהשתתפות ממלאת מקומו וסגניתו רינה גרינברג וסגנית ראש העירייה שולה כהן. עם רותם ינאי הגיע גיא מרציאנו מהבית היהודי.

סיעת הבית היהודי בכרמיאל קיבלה שני מנדטים, כך שחברי הקואליציה מטעמה יהיו ינאי ולנה פסריובה. את המשא ומתן ניהל מ"מ מנכ"ל העירייה, מנחם טפר, שציין כי התהליך עם חברי הבית היהודי התנהל בנעימות ובענייניות.

ההסכם קובע כי רותם ינאי יהיה סגן ראש העירייה בתואר (ללא שכר), ויועמדו לרשותו משרד ושירותי משרד בבניין העירייה. הרשימה תקבל ייצוג יחסי בוועדות העירייה ובגופי הסמך – נציג אחד בחברה הכלכלית ונציג אחד בדירקטוריון אזור התעשייה בר-לב.

סוכם, כי הגדלת הקואליציה תהיה בהסכמת שתי הסיעות. ינאי יהיה יו"ר ועדת הספורט, תרבות ופנאי. סיעת הבית היהודי תוזמן לכל הפורומים האסטרטגיים. סעיף חשוב בהסכם הקואליציוני, קובע כי סיעת כרמיאל ביתנו ושלנו תתמוך בנציגי הבית היהודי למועצה הדתית. בימים הקרובים אמור להיחתם הסכם קואליציוני נוסף עם הליכוד בראשות עו"ד קורן נוימרק.

ינאי: "עכשיו אפשר כבר להתחיל לעבוד. המו"מ התנהל ברוח טובה וחיובית. אנחנו רואים עצמנו כהמשך של העשייה בעיר. ההישג הוא של התושבים. כל מהלך שייעשה יהיה בראיית טובת התושבים".

נודע, כי אלדר נפגש גם עם חברי רשימת "יחד", אולם לפי שעה מסתמן כי הם לא יהוו חלק מהקואליציה. פנחס סירוקה מ"יחד": "הייתה פגישה , כל צד השמיע את עמדותיו. העלינו את הדרישות שלנו, שהן בעיקר ייצוג מכובד בכל מה שנעשה בעיר. בעקרון אנחנו בעד קואליציה כמה שיותר רחבה, אם אפשר מקיר לקיר, ובכל מקרה קואליציה לא בכל מחיר".

ומה יעשו ברשימת מהפך של משה קונינסקי? הדובר אלירן ברקת: " לא אצה לנו הדרך. אנחנו לא ממהרים לאף מקום. אלדר מקיים מגעים קואליציוניים עם הרשימות הקטנות, שם, כך הוא חושב, הדרך לקואליציה תהיה עבורו קלה יותר. אבל זו תהיה קואליציה חלשה. אם יהיה לנו מה לספר לכלי התקשורת, נודיעכם".

"עכשיו אפשר כבר להתחיל לעבוד". אלדר וינאי חותמים (צילום: עיריית כרמיאל)
"עכשיו אפשר כבר להתחיל לעבוד". אלדר וינאי חותמים (צילום: עיריית כרמיאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות