fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך הפך הקיר בפייסבוק לשירות תעסוקה

משה בן אבו פתח קבוצה בשם "מובטליקו כרמיאל", וכבר מורגשת בה תנועה ערה. הקבוצה מיועדת הן לדורשי עבודה והן למעסיקים שמחפשים עובדים
משה בן אבו בהפגנה
למד על בשרו. משה בן אבו (צילום: אלכס הובר)

"מובטליקו כרמיאל" היא יוזמה חדשה של משה בן אבו מכרמיאל, פעיל חברתי מוכר, כרגע מובטל. בן אבו פתח קבוצה בשם זה בפייסבוק, המיועדת למחפשי עבודה ולמעסיקים המחפשים עובדים. בתוך כמה שעות מעליית הדף, הוא התמלא, וזוהי רק ההתחלה.

בן אבו: "יותם בלואה היקר והמקסים פתח לפני מספר חודשים קבוצה הנקראת לוח הטרמפים של כרמיאל. כל מי שרוצה טרמפ או שנוסע בעצמו לכיוון מסוים מפרסם על גבי הקיר וכל אחד מצטרף לפי מה שנסגר כל אחד לגופו של עניין. אני חשבתי שהדבר היפה הזה והכל כך שימושי יכול לשמש פלטפורמה גם לנושא האבטלה, שלא כל כך נעים בימים אלו עקב המצב הלא כל כך מלבב שיש בכרמיאל, חוסר התעסוקה המשווע, ומי כמוני יודע את זה. אני מובטל כבר לא קצת זמן ומרגיש על בשרי את הקושי הזה של לחפש ולמצוא עבודה ראויה ומכובדת ומכבדת בעיר הזו או בסביבה הקרובה.

משה בן אבו בהפגנה
למד על בשרו. משה בן אבו (צילום: אלכס הובר)

"ביום ראשון השבוע פתחתי את הקבוצה, שהיא בעצם לוח לדורשי עבודה ודורשי עובדים, וכך יכולה להתרחש אינטראקציה בין מעסיקים למועסקים פוטנציאליים וכפי שכבר אמרתי כמה פעמים -מספיק שנצליח לעזור לאדם אחד ובא לציון גואל. אני באופן אישי למדתי המון על הנושא מטבע הדברים של הניסיון בחודשים האחרונים ואני מקווה שאוכל לעזור לכמה שיותר חברים וחברות תושבי כרמיאל.

הכתבה מורחבת ביום שישי בצפון 1 כרמיאל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות