fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אליצור כרמיאל הבטיחה את הישארותה בליגת העל

אליצור כרמיאל רשמה במחזור האחרון ניצחון ביתי ענק, כשגברה על הפועל ירושלים, 1:3 (15:25, 25:19, 19:25, 21:25), והבטיחה לעצמה למעשה את ההישארות בליגת העל.

לסיום העונה נותרו 2 משחקים בלבד, כשלכרמיאל יתרון של 7 נקודות מהאחרונה בטבלה, ק. ק. ת"א. השתיים, אגב, ייפגשו ביניהן במחזור הקרוב בכרמיאל (יום שלישי, 14.3, שעה 19:30, אולם בית הספר פסגות).

af-hadash
עשו את זה. אליצור כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

המאמן אלכס קפלן, בנו של היו"ר האגדי יצחק קפלן, שהדריך את הקבוצה במשחק האחרון, סיכם: "אנחנו שמחים מאוד על ההישארות בליגה. מדובר בהישג ענק, לאור העובדה שאנחנו קבוצה ישראלית, עם שחקנים מקומיים בלבד, בלי זרים ועם התקציב הכי נמוך בליגת העל. עשינו השנה התקדמות מקצועית גדולה והיינו רוצים לשמור על השלד הקיים. הפוטנציאל של ענף הכדורעף בכרמיאל גדול, וכמובן שנשמח מאוד אם התקציב יגדל ונוכל להתחזק כדי להמשיך להשתפר ולהתקדם. באנו למשחק האחרון נגד ירושלים עם המון נחישות ורצון. באנו דרוכים ומוכנים והגיע לנו לנצח. אני אומנם הייתי על הקווים, אבל אבא היה לצדי והעצות שלו תמיד מועילות. ביום שלישי הקרוב אנחנו מארחים את משחק הבית האחרון שלנו העונה ונשמח אם הקהל בכרמיאל יבוא לתמוך, לעודד ולפרגן לחבורה מקומית מאוד צעירה ומוכשרת. אני גם מבטיח שמי שיבוא, ייהנה מכדורעף איכותי".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות