fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': הפעם צור שלום יצאה פראיירית

תיקו 3 זו תוצאה בהחלט לא שגרתית, ואולם כשקבוצה יורדת למחצית ביתרון 0:3 ומסיימת בתיקו 3, היא מרגישה שהיא יצאה פראיירית. כובש השלושער לצור שלום אלירן אלקובי שמח ומאוכזב
עדיף לנצח בלי לכבוש שלושער. אלירן אלקובי (בשחור) (צילום: עמית שר)
עדיף לנצח בלי לכבוש שלושער. אלירן אלקובי (בשחור) (צילום: עמית שר)

איזה משחק היה לנו בסוף השבוע בצור שלום – שתי מחציות משוגעות, מבול שערים והמון החמצות. רק לפני שבוע מכבי צור שלום יצאה מהבור אחרי שפיגרה 2:0 בטבריה וסיימה בתיקו 2, ואולם במשחק נגד מ.ס. כרמיאל/צפת יתרון 0:3 לצור שלום במחצית הראשונה לא הספיק והיא סיימה בתוצאת תיקו 3 במגרשה הביתי.

צור שלום פתחה את המשחק מצוין וכבר בדקה הראשונה יוני מששה פרץ מצוין באגף שמאל והוכשל ברחבה, השופט שרק לפנדל ואלירן אלקובי בעט חזק פנימה והעלה את צור שלום ליתרון 0:1. בדקה ה-26 הגנת כרמיאל/צפת התבלבלה לרגע, ואחד משחקניה מסר את הכדור לאלקובי וזה בעט טיל מ-20 מטר היישר לחיבורים והעלה את קבוצתו ליתרון 0:2. שלוש דקות לפני סיום המחצית, הגנת כרמיאל/צפת טעתה שוב, הכדור הגיע לאור שלזינגר שהגביה מהר לרחבה, ואלקובי ניצל השמטת כדור של שוער כרמיאל ומקרוב דחק פנימה את שערו השלישי במשחק והשלישי של קבוצתו.

בירידה להפסקה איש משחקני צור שלום, אפשר לומר גם שחקני הקבוצה האורחת, חשב שצור שלום לא תנצח. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, שיבל האורח בעט לחיבורים וצימק את התוצאה ל-3:1. מיד אחרי השער החליט מאמן צור שלום עופר מזרחי להחליף את השוער, אלי ברקוביץ', לאחר שזה נפגע בצווארו בסיום המחצית הראשונה. במקומו נכנס גבריאל כהן להופעת בכורה, לאחר שחתם רק בשבוע שעבר בצור שלום. כהן לבטח יעדיף לשכוח את משחק הפתיחה שלו בקבוצה.

בדקה ה-58 התקפה של כרמיאל צפת הסתיימה בבעיטה של שאדי חמודה והתוצאה צומקה 2:3 לצור שלום. כעבור שש דקות הייתה החמצה ענקית של האורחים ואולם בדקה ה-66 שום דבר לא עזר לצור שלום. חן ידען מכרמיאל בעט טיל ועשה ביחד עם קבוצתו את הבלתי יאמן והתוצאה שוויון 3:3. עד הסיום נותר המון זמן ושתי הקבוצות המשיכו לתקוף במטרה להשיג שער ניצחון ואולם התוצאה לא השתנתה והשתיים נפרדו בתוצאת תיקו, לאחר משחק דרמטי.

קשר צור שלום אלירן אלקובי סיים את המשחק ברגשות מעורבים: "זו פעם ראשונה שאני כובש שלושער בבוגרים. כיף לכבוש שלושער, אבל זה איבד מהאפקט שלו כי איבדנו נקודות יקרות מאוד בבית וזה חבל. הייתי מעדיף לנצח, השלושער לא חשוב לי כמו הניצחון".

בתום שלושה מחזורים מדורגת צור שלום במקום ה-12 עם שתי נקודות משלושה משחקים. ביום שישי תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל אסי גלבוע שפתחה את העונה בצורה נוראית ומדורגת מתחת לקו האדום עם אפס נקודות.

עדיף לנצח בלי לכבוש שלושער. אלירן אלקובי (בשחור) (צילום: עמית שר)
עדיף לנצח בלי לכבוש שלושער. אלירן אלקובי (בשחור) (צילום: עמית שר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות