fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': "הכי חשוב זה שאנחנו מתגבשים פה"

חגיגת שערים בניצחון 1:7 על קבוצה מקזחסטאן, תיקו 0:0 מול קבוצה מרומניה. זה מה שעשתה עד כה, מ.ס.כרמיאל/צפת בטורניר החובבים של אופ"א בתורכיה. הקפטן אילן סויסה: "מתייחסים אלינו בכבוד"
מ.ס.כרמיאל/צפת בתורכיה
שקועים בתחתית. מ.ס כרמיאל (צילום באדיבות מ.ס.כרמיאל/צפת)

קבוצת מ.ס. כרמיאל/צפת שיצאה בבוקר יום שישי של השבוע שעבר אל טורניר החובבים של אופ"א הנערך בטורקיה סיפקה תוצאות מכובדות עד כה. במשחקה הראשון הטורניר שנערך ביום ראשון נפרדה כרמיאל/צפת בתיקו 0:0 מול קבוצת פרחובה מונטניה הרומנית.

קפטן הקבוצה אילן סויסה נשמע אופטימי: "המשחק התעלה לרמה גבוהה והיו מצבים בשני צידי המגרש. הקבוצה הרומנית טובה מאוד והתיקו שיקף את הנעשה במגרש וראו על המגרש קבוצה מגובשת, שרוצה לשחק כדורגל טוב, מאוד דינמית ומתלהבת".

"גם האירוח טוב מאוד, מתייחסים אלינו בכבוד כמו לכל אחד אחר, בלי קשר לזה שאנחנו ישראלים. המלון טוב מאוד, וגם המתקנים פה מעולים. הכי חשוב שאנחנו מתגבשים פה, והשהייה פה כולם ביחד, עוזרת מאוד לגיבוש ולחיבור בין כולם".

ואכן במשחק השני ביום שלישי, שיחקה כרמיאל/צפת כקבוצה שחוברה לה יחדיו והביסה את מירקורי מקזחסטן 1:7. השתתפו בחגיגה: שאדי חמודה 2, איליה זאיקה, יותם מלול, בועז תובל, לירון אלימלך (בעיטת 11), רונן פלאח. חלוץ הקבוצה כארם שיבל, נכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה והורחק בדקה 54 לאחר שספג כרטיס צהוב שני, ואחריו את האדום.

בחמישי תשחק כרמיאל/צפת את המשחק השלישי והאחרון בטורניר הנוכחי, מול הקבוצה המארחת, איסטנבול הטורקית בידיעה שניצחון יקנה לכרמיאל/צפת את ראשות הבית והעפלה לשלב הבא של הטורניר.

מ.ס.כרמיאל/צפת בתורכיה
מתחברים. מ.ס.כרמיאל/צפת בתורכיה (צילום באדיבות מ.ס.כרמיאל/צפת)

בסוף השבוע הזה נפתחת  הליגה אבל כרמיאל/צפת תשלים את המשחק הראשון בבית מול הפועל כפר כנא ב- 24.9, אותו החסירה עקב השתתפותה בטורניר החובבים. קבוצת הנוער של המועדון, נוצחה ביום שבת בשבוע שעבר בחוץ בידי עירוני טבריה, המשחקת בליגה השלישית לנוער, 5:3 במסגרת סיבוב א' בגביע המדינה. לכרמיאל/צפת כבשו: חיים דור 2, דוד גולשטיין הורחק בדקה 70 במצב של שוויון 3:3.

מאמן הנוער קיצי דונט: "קיבלנו שערים שלא היינו צריכים לקבל, ואין להם קשר לכדורגל. יש לנו בעיה בעמדת השוער וידענו את זה, צפוי להגיע אלינו שוער חדש שאמור לאייש את עמדת השוער הראשון. אין לי בעיה להפסיד, אבל לא בצורה הזאת, כי אנחנו קבוצה יותר טובה וכשאתה מקבל שני שערים שטותיים ועוד שני פנדלים, אז קשה לנצח ככה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות