fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל בכרמיאל: סויסה את בוזורגי, עכשיו הסולחה

אחרי העימות החריג בין המאמן בוזורגי למנהל המקצועי והשחקן סויסה, בעקבות העדפת בנו של המאמן, אלון, על סויסה במשחק נגד באקה אלגרביה, נפגשו השניים ויישרו ביניהם את ההדורים
ושוב איתכם. סויסה מתקבל באימון על ידי אלישע (צילום: אלכס הובר)

העימות המתוקשר בין מאמן הפועל כרמיאל יצחק בוזורגי, למנהל המקצועי, השחקן אילן סויסה, הגיע השבוע לסיומו. בפגישה שהתקיימה השבוע בין השניים והוגדרה כחיובית, ליבנו בוזורגי וסויסה את המחלוקת והוחלט לשים את התקרית מאחוריהם ולצאת לדרך חדשה.

כזכור, האירוע החריג שגרם לקרע ולהחרמת האימונים מצד סויסה, התרחש לפני שבועיים, במהלך משחקה של כרמיאל נגד באקה אלגרביה. באמצע המחצית השנייה הורה המאמן לשלושה שחקנים לקום ולהתחמם. בין השלושה היה גם אלון בוזורגי, שהגיע לכרמיאל רק מספר ימים קודם לכן. סויסה, שישב על הספסל והבין שהוא לא בתוכניות של המאמן, כעס ובתגובה נטש בזעם את המגרש. סויסה גם החליט להחרים את אימוני הקבוצה. היו"ר ציון טויטו, ניהל שיחות עם בוזורגי וסויסה, בנפקד כמובן, במטרה להביא לסיומה של הפרשה.

בתחילת השבוע שוחח בוזורגי עם סויסה בטלפון והשניים קבעו להיפגש.

ושוב איתכם. סויסה מתקבל באימון על ידי אלישע (צילום: אלכס הובר)
ושוב איתכם. סויסה מתקבל באימון על ידי אלישע (צילום: אלכס הובר)

סויסה: "היתה פגישה טובה במהלכה כל צד הציג את עמדתו. הסברתי לבוזורגי שאין פה עניין אישי או אגו, אלא השקפה ברמה העקרונית. אמרתי לו שזה לא נראה טוב ששחקן שמתאמן איתנו שבוע, יקבל הזדמנות לשחק לפני שחקן שמתאמן איתנו מתחילת הקיץ. ליבנו את העניינים ועכשיו הכל בסדר. מבחינתי, כל הפרשה הזאת מאחוריי ופנינו קדימה, למען הצלחת הקבוצה".

מה יקרה בפעם הבאה שהמאמן יבצע 3 חילופים ואתה לא תהיה ביניהם?

"אל תדאג, זה לא יקרה. אני חושב שלמרות גילי, יש לי עוד מה לתרום להפועל כרמיאל".

בשבת האחרונה הגיע סויסה למשחק החוץ של כרמיאל באיכסל (0:0) וישב ביציע. בהפסקה הוא ירד לכר הדשא ובמחצית השנייה הוא כבר ישב על הספסל, לצידו של המאמן. במחזור הקרוב תארח הפועל כרמיאל בביתה את הקבוצה המאוחדת של הפועל חדרה/גבעת אולגה (שישי, 6.11, שעה 13:00).  

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות