fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב בחנויות: ספרם של בני הזוג מכרמיאל

"הקסם של תותי", ספרם של גילה ורמי שטיינדל מכרמיאל, יוצא כעת לאור דרך הוצאת ספרים מוכרת. והם רק רצו לכתוב משהו לנכדים שלהם
זוג סופרים. רמי וגילה שטיינדל. צילום באדיבות משפחת שטיינדל

גילה שטיינדל, מרפאה בעיסוק  ביחידה לגיל הרך עלה  בכרמיאל ובן זוגה רמי, מחנך בבית הספר האיריסים ומשורר "בשעות המוקדשות לנפש", כפי שהוא מעיד על עצמו,  הם זוג חביב אשר דרך עיסוקיהם ראו לנכון והחליטו לכתוב ספר ילדים. כך נולד לאחרונה "הקסם של תותי", ספר העוסק בחששות  ובפחדים שכל כך מוכרים אצל הקטנים כמו למשל חפיפת שיער, ואיך אפשר להבין  ולהתגבר על הפחדים.

כך תותי גיבורת הספר, בעזרת ספוג קסום, חריזה וסיפור מופלא, היא מצליחה להתגבר על פחדיה. המבוגרים יבינו שמדובר בשיטה פשוטה של חזרה על ריטואל ודקלום, שיטה שנותנת לילד מקום ועשיה כדי להתמודד עם הרתיעה.

זוג סופרים. רמי וגילה שטיינדל. צילום באדיבות משפחת שטיינדל

בני הזוג שטיינדל כתבו בעבר במשותף, מחזות העוסקים בתופעות חברתיות כמו כוחה של קבוצה,  חרם על לחץ חברתי ועוד . לאחרונה החלו לכתוב עבור הנכדים וזהו ספר הביכורים שלהם, שיצא כעת בהוצאת הספרים צמרת.  בחודש הקרוב ניתן יהיה כבר לרכשו בסטימצקי ובצומת ספרים וכן בחנויות ספרים נוספות. לא בכל יום מוציאים זוג אנשים בוגרים ספר בהוצאה מוכרת, כך שנראה שסבא וסבתא שטיינדל הולכים להיות גאים משהו.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות