fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצל מ.ס. כרמיאל/צפת הצרות באות בצרורות

הפסד ליגה ראשון. הרחקה של יו"ר מתחומי המגרש. 3 שחקנים שמועמדים לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת: אחד משוחרר, אחד נקנס ואחד מוקפא. קנס כספי מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על היעדר מים חמים לשופטים. זה מה שעבר השבוע על קבוצת הכדורגל המקומית
צא בחוץ. היו"ר ציון טויטו מורחק מהמגרש (צילום: דאבל פס)
צא בחוץ. היו"ר ציון טויטו מורחק מהמגרש (צילום: דאבל פס)

זה לא היה השבוע של מ. ס. כרמיאל/צפת. הפסד ליגה ראשון, הפסד בבית הדין המשמעתי, התנהלות עצבנית של היו"ר והתנהגות בלתי הולמת של שחקנים.

נתחיל בקטע המקצועי, בו נכנעה הקבוצה במשחק חוץ למוליכת הטבלה הפועל מגדל העמק, 1:0. השער היחיד במשחק נכבש כבר בדקה ה-10, ובמשך כל 80 הדקות הנותרות, לא השכילה כרמיאל/צפת למצוא את הרשת. זה נמשך בדקה ה-60 כשלירון אלימלך הוחלף, וירד הישר לחדר ההלבשה כשהוא מתעלם ממחליפו ומהמאמן, ומסרב ללחוץ את ידיהם. דקות ספורות לאחר מכן התפתח גם דין ודברים בין המגן גבי מלול למאמן יצחק בוזורגי וליו"ר ציון טויטו.

האירועים נמשכו בהתפרצות מילולית חריפה של היו"ר ציון טויטו על שופט המשחק, שנאלץ להזעיק מאבטחים כדי להרחיקו מהמגרש. בסיום, התפרץ גם המגן אלירן עקיבא שהטיח דברים בגנות ההנהלה לאחר שגילה כי בתלוש השכר שלו הופחתו כמה שקלים. רק לאחר שבקבוצה הסבירו כי מדובר בטעות טכנית שתתוקן במהלך השבוע, נרגע השחקן.

המאמן יצחק בוזורגי: "אני מאוכזב מאיך שנראינו. פתחנו את המשחק בצורה טובה והחמצנו מצבים של מאה אחוז. אבל מיד אחרי השער שספגנו, נעלמנו לחלוטין. זה המחיר שאנחנו משלמים על חוסר הניסיון של הצעירים. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שבהמשך נשתפר". לגבי התנהגותו של אלימלך, אמר בוזורגי: "אני מבין שאף שחקן לא אוהב שמחליפים אותו, אבל ככה לא מתנהגים. נפתור את זה במסגרת הקבוצה".

ביום ראשון התכנסה הנהלת הקבוצה לדיון מיוחד בעקבות בעיות המשמעת הקשות. בסיום הפגישה הוחלט על שחרורו המיידי של אלימלך מהקבוצה. עקיבא "נענש" בהזמנת כל שחקני הקבוצה לארוחת גיבוש על טהרת הבצק והפיצות. לגבי מלול, טרם הוחלט כיצד לנהוג בו.

במחזור הקרוב היתה הקבוצה אמורה לארח במגרשה את הפועל כפר סבא, אבל מאחר והמגרש בכרמיאל טרם אושר, הוסכם על החלפת ביתיות, כך שכרמיאל/צפת תתארח בכפר סבא.

מישהו שכח להדליק את הבוילר
הקבוצה ממשיכה לספוג קנסות על מקרים הזויים. במקרה האחרון נקנסה כרמיאל/צפת בסכום של 500 שקלים, בגלל שצוות השופטים במשחקה של הקבוצה נגד הפועל הרצליה, התלונן כי לא היו להם מים חמים במקלחת. נזכיר רק שכרמיאל/צפת אירחה את המשחק במגרש בכפר קנא, ובכל זאת נמצאה אחראית לאי הדלקת הדוד.

צא בחוץ. היו"ר ציון טויטו מורחק מהמגרש (צילום: דאבל פס)
צא בחוץ. היו"ר ציון טויטו מורחק מהמגרש (צילום: דאבל פס)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות