fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

19 שנות מאסר לתושב בענה שהרג את קרוב משפחתו

בבית המשפט הסביר כי עשה זאת מאחר שקרוב המשפחה ניהל יחסים עם בת דודתו. על חברו שסייע לו במעשה נגזרו 11 שנות מאסר
עצור באזיקים | אילוסטרציה (PantherMedia)
עצור באזיקים | אילוסטרציה (PantherMedia)

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 19 שנות מאסר על אמיר בדראן מבענה, שהורשע בהריגת קרוב משפחתו, נאסר בדראן. 11 שנות מאסר נגזרו על טאהא טאהא מדיר אלאסד, שהורשע בסיוע להריגה, בקשירת קשר לביצוע פשע ובעבירות בנשק. העונשים הוטלו על השניים במסגרת הסדר טיעון.

מכתב האישום עולה, כי בנובמבר 2011, חשד בדראן, כי דודתו מנהלת מערכת יחסים עם נאסר בדראן. על פי האישום, הוא נעזר בחברו, טאהא, והשניים ירו בו למוות סמוך לבית קפה ביישוב. ביום הרצח פנה טאהא למכר שלו מדיר אלאסד וקיבל ממנו אקדח. בשעות הערב המוקדמות של אותו יום הבחינו השניים בקורבן. מעט אחר כך הם הגיעו למקום ברכב של חבר, כשהם רעולי פנים וחמושים בשני אקדחים. ארבעה קליעים פגעו בנאסר בדראן וגרמו למותו. לאחר מכן חזרו השניים לרכב ונמלטו.

השופטים יוסף אלרון, עודד גרשון ואברהם אליקים כתבו בגזר הדין: "למרבה הצער, בעת האחרונה רבו המקרים שבהם בקלות יתר, בלתי נסבלת, נעשה שימוש בנשק חם לצורך פתרון סכסוכים או מעשי נקמנות לשמם. חומרתן של העבירות שבהן הורשעו הנאשמים דורשת שהענישה תמצא ביטויה במפורש בבחינת סלידתה העמוקה של החברה מנטילת חיים של אחר, תוך מתן משקל רב למסר הרתעתי הן כלפי הנאשמים והן כלפי אחרים העלולים להתפתות למעשים בלתי נסבלים אלה".

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות