fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחנת מד"א נפתחה בכביש הדמים

כביש 70 בין צומת כברי לצומת אחיהוד המוכר ככביש אדום ומסוכן, בסמוך אליו ביישוב אשרת נחנכה תחנת הזנק של מד"א
טקס חניכת תחנת מד"א בכביש 70
טקס חניכת תחנת מד"א בכביש 70 (צילום: דורית ריטבו)

במושב אשרת במועצה האזורית מטה אשר חנכו תחנת הזנק ומבנה מיגון של מד"א, שתטפל בין היתר בכביש האדום והקשה ביותר באזור כביש 70, שהפך בשנים האחרונות לכביש אדום תרתי משמע וסובל מהיקף חריג של תאונות דרכים. התחנה באשרת מחליפה את התחנה הזמנית שפעלה עד כה בשייח' דנון.

ראש המועצה האזורית מטה אשר, יורם ישראלי אמר טקס: "קשה להגזים בחשיבות התחנה הזו. אני שמח שהקשר עם התורמים ועם מד"א הבשילו לכדי תחנת הזנק מבצעית, שתשרת את כל האזור בימי רגיעה ובימי חירום. המיקום של תחנת ההזנק באשרת אינו מקרי. היא אמורה לתת מענה גם למכת התאונות הקשות בכביש 70 הצמוד לכאן ואשר גובה מחיר דמים כבד. לצערי, זהו כביש שהפך 'כביש אדום' תרתי משמע.
בשנה האחרונה יצאו האמבולנסים של מגן דוד אדום לאירועים שונים, ובהם הצלת חיים, בקצב של 130 הזנקות בחודש וכ-1500 הזנקות בשנה. המספרים האלו ממחישים את חשיבות התרומות הנדיבות שזכינו להם בזכות האורחים שאתנו כאן ואת חשיבות הקשר החם של מטה אשר עם מד"א מזה עשרות שנים".

בטקס השתתפו מנכ"ל המועצה, משה דוידוביץ, התורמים דונה הולברג ושמואל באומן, מנהלת מחלקת רווחה בשגרירות הבינלאומית הנוצרית, ניקול יודר ועוד. ראש אג"מ במד"א, גיל מושקוביץ' אומר: "שיתוף הפעולה עם מטה אשר נמשך שנים ארוכות. אנו מקדמים בברכה את הקמת תחנת ההזנק באשרת. אני מתכנן שבתחנה יתקיימו גם הכשרות חובשים, נהגים, מתנדבים ומגישי עזרה ראשונה, שישתלבו בתכנית ההפעלה של התחנה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות