fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: אסף תמונות עירום של חברתו באמצעות תוכנת ריגול

תושב כפר בצפון התקין במחשב של חברתו תוכנת ריגול באמצעות תמונה עם וירוס שנשלחה אליה. לאחר שאסף את התמונות ניסה לסחוט את חברתו ואמה ודרש תשלום של 200 אל שקלים עבור מחיקת התמונות. הבוקר הוגש נגדו כתב אישום
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (ראשון) באמצעות עו"ד מוחמד מולא לבית המשפט השלום בעכו כתב אישום נגד תושב כפר בצפון בן 34 בגין סחיטה באיומים , חדירה לחומר מחשב שלא כדין ופעולות אסורות בתוכנה.

אילוסטרציה
אילוסטרציה: פנתרמדיה

על פי עובדות כתב האישום במהלך חודש אפריל האחרון, נוצר קשר בין הנאשם לבין המתלוננת בשנות ה-20 תושבת כפר בצפון . בחודש שעבר, בעקבות בקשת אמה של המתלוננת, ביקשה המתלוננת להפסיק את הקשר עם הנאשם.

לפני כחודש, באמצעות תוכנות ריגול על די שליחת תמונה המכילה תוכנת וירוס, חדר הנאשם שלא כדין לחומר מחשב הנמצא במחשבה של המתלוננת וזאת לאחר שפתחה המתלוננת את התמונה והתוכנה הותקנה במחשבה. התוכנה אשר הותקנה במחשבה של המתלוננת אפשרה לנאשם לראות את מסך המחשב של המתלוננת ולהתחקות אחרי פעולות הקלדה המבוצעות במחשבה. כמו כן העתיק הנאשם למחשבו חומרי מחשב של המתלוננת, ובין היתר תמונות וסרטונים של המתלוננת בעירום חלקי. וכן השיג הנאשם את שם המשתמש והסיסמה בחשבונה האישי של המתלוננת ברשת החברתית "פייסבוק", ושינה אותם.

ב-9 למאי בשעות הערב התקשר הנאשם למתלוננת ולאחר מכן שלח לה מספר הודעות כתובות. בשיחת הטלפון ובהודעות איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בצנעת הפרט ובכבודה של המתלוננת והכל כדי להניעה להצטלם בעירום ולשלוח לו סרטון בו היא נראית ערומה. בהמשך, לאחר התערבות אמה של המתלוננת דרש הנאשם 5000 בתמורה למחיקת תמונות עירום ממחשבו וכדי שימנע מפגיעה בכבודה של המתלוננת ושל משפחתה.

אמה של המתלוננת הסכימה וביקשה לערוך חוזה כתוב עם הנאשם שבו יתחייב כי לאחר קבלת הכסף ימחק את התמונות של המתלוננת ויימנע מפגיעה בכבודה, אז דרש הנאשם תשלם של 200 אלף שקלם ואיים שאם לא תעשה כן יפגע בכבוד המתלוננת ומשפחתה. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות