fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה מזעזע. אבל אנחנו לא נפסיק לרכוב"

תנאי מזג האוויר ממש לא מעניינים אותם, לא אכפת להם מהסכנות בדרך ובטח שלא מזיז להם מה הסביבה אומרת. גם תאונת האופנוע המחרידה בשבת שעברה, שבה נהרגו ליאת ואביקם גור, הורים לשני ילדים קטנים, לא תיקח מהם את אהבת חייהם: האופנוע. שיחה עם משוגעים לדבר
אנדי ויפעת פרומין
הכל התחיל ביום אחד. אנדי ויפעת פרומין (צילום: עצמי)

דבריו של בן ה-13 על קבר הוריו, ליאת ואביקם גור, שנהרגו בשבת שעברה בתאונת אופנוע מחרידה לא השאירו איש אדיש. העיניים לא נשארו יבשות מדמעות. המחשבה, שילד בן 13 ותינוק בן 3 מאבדים את שני הוריהם ונשארים יתומים, היא קשה ביותר.

בתחילת השבוע, אחרי התאונה המזוויעה, פגשנו את יפעת ואנדי פומין מעכו, בעל ואשה, הורים לשלושה ילדים, הבעלים של אופטיקה אנדי בעיר וחברים במועדון רוכבי ההארלי. רצינו לשמוע מהם על הרגע שבו הם שמעו על התאונה, מה היתה תגובתם ותגובת החברים השותפים לתחביב.

כבר באותו הבוקר קיבל אנדי פומין שיחת טלפון, שבה הודיעו לו על התאונה. מיד אחרי השיחה הזו התקבלו עוד ועוד שיחות. חברי מועדון ההארלי ניסו לברר אם מדובר במישהו מהם או במישהו מוכר להם. המידע על התאונה, לפרטי פרטים, כולל זהות ההרוגים זרם מהר מאוד בקרב מעגלי הרוכבים. אנדי פומין: "זה מזעזע. הודיעו לנו שנהרג זוג ואנחנו התחלנו להתקשר לחברים, מהר מאוד התברר שמדובר ברכיבה אחרת, לא שלנו. היינו בשוק. במקרים כאלה המידע זורם מהר מאוד, כולם יודעים הכל".

אנדי ויפעת פרומין
הכל התחיל ביום אחד. אנדי ויפעת פרומין (צילום: עצמי)

בחלום הכי נורא שלה לא חשבה יפעת פומין שהיא תרשה לבעלה, אנדי לשוב ולרכוב על אופנועים ובטח שלא שיערה שהיא תרכב יחד איתו. די מהר היא הבינה שקשה יהיה לה למנוע מבעלה לעשות כן ובמשך השנים היא הפכה להיות "חולת רכיבה" בדיוק כמוהו.

 אחרי התאונה המזעזעת לא תפסיקו לרכוב? זה לא זעזע אתכם?

"זה מזעזע. אבל אנחנו לא נפסיק לרכוב. אנחנו ניזהר יותר, למרות שאנחנו נוקטים בזהירות רבה. זה גורל של בנאדם. ביש מזל. מדובר היה בנהג מעולה, זהיר מאוד. הוא הוביל את כל השיירה ובכל זאת זה קרה לו". אנדי החל לרכוב על אופנועים בגיל 14, וכשהכיר את יפעת, היה קשה לו לשכנע אותה להתיר לו לרכוב. בתחילה, הוא נאלץ לוותר על אהבתו השנייה, האופנועים, אך בתוך מספר שנים חזר לרכוב, ויפעת, המתנגדת הנחרצת, הצטרפה אליו.

יפעת: "הכל התחיל ביום אחד, כשלאופטיקה נכנס לקוח ואמר שהוא מוכר את האופנוע שלו מסוג גוצי 650. אנדי, שבחיים לא עוצר באמצע בדיקת עיניים, קם מהמקום, יצא לראות את האופנוע וחזר עם עיניים נוצצות. באותו רגע ידעתי שאין לי ברירה ואני חייבת לתת לו לעשות את זה. אמרתי לו שיקנה אותו".

שותפה לכתיבה: נינת לנקרי

כתבת המגזין תפורסם ביום שישי בצפון 1

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות