fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסקס במיתון? בדיוק ההיפך

יוקר המחיה כן או לא, ההשקעה הזוגית בתחום האינטימי עלתה ב-15.7% בחציון הראשון של שנת 2012
סיגל ואריק וצוקר
גברים, לא הגיע הזמן שגם אתם תתעוררו?.סיגל ואריק וצוקר (צילום: יח"צ)

חשבתם שבגלל יוקר המחיה והמיתון ההשקעה בחיי המיטה יורדת? כנראה שאתם טועים. מחקר אומניבוס שיצא לאחרונה קבע שאחד התחומים שרמת ההשקעה בהם עלתה הינו התחום האינטימי. ההשקעה הזוגית בתחום האינטימי עלתה ב-15.7% בחציון הראשון של שנת 2012

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

מתברר, שהזוגות הישראלים מוכנים לעשות ויתורים רבים ולהצטמצם כצו השעה, אולי לא נלך לסרט כל שבוע וגם לא נצא לאכול בחוץ כמו פעם, אולי נקנה פחות בגדים ונצבע את השיער בבית, אבל בתחום אחד נמשיך להשקיע כי כנראה שכולנו יודעים, שכל השקעה כזו חשובה, דווקא בתקופות כזו והיא הכי משתלמת.

סיגל ואריק וצוקר
גברים, לא הגיע הזמן שגם אתם תתעוררו?.סיגל ואריק צוקר (צילום: יח"צ)

עוד עולה מהסקר כי גיל הזוגות שמשקיעים יותר נע בין 35 ל-55 וכי יותר זוגות שנמצאים בגיל הזהב משקיעים בתחום האינטימי מאשר בשנים קודמות. אגב, נשים, כנראה כמו בחלק מן התחומים, יוזמות יותר את ההשקעה ואת תשומת הלב. גברים, לא הגיע הזמן שגם אתם תתעוררו? נקודות הזכות על ההשקעה מניבות אף הן פרי מתוק בזוגיות.

סיגל צוקר מכרמיאל, בעלת המרכז למיניות וזוגיות, וחנות סקס “כחול”: “עובדה ידועה היא שכשנמצאים בתקופות קשות זה מעמיד את הזוגיות במבחן ומאחר וכולם יודעים שאינטימיות היא חלק משמעותי בזוגיות טובה, זוגות למדו שאסור להזניח גם את התחום הזה. כשהסקס מתסכל את אחד מבני הזוג, לא עונה על הציפיות או לא קיים וזה יכול לקרות בגלל מצב כלכלי, לחצים או הסטרס והשחיקה של השגרה, הדבר ניכר באינטימיות ובזוגיות.

לשמחתי, לא מעט זוגות בוחרים לחזק את הזוגיות וכמובן, להשקיע בתחום האינטימי החשוב, דווקא בשעה קשה ויש הרבה דרכים לעשות את זה. אני רואה את זה ב”כחול”, עם פרספקטיבה של יותר משמונה שנים בתחום, יותר זוגות מגיעים ביחד או לחוד כאשר מה שהם מבקשים זה רעיונות לפתח ולחדש בתחום הזה בזוגיות.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות