fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"75 אחוזים מתוצרתנו משווקת לחו"ל"

"שאפנו שהחברה שנקים תהיה מהמובילות בתחום בגדי האירובי לנשים ונערות בארץ ובחו"ל, כשלוגו פרח המרגריטה שלנו יככב על כל ישבן במכוני הספורט". הדוברת: דורית צימרמן מבעלי מותג בגדי הכושר והספורט האיכותיים "מרגריטה אקטיבטי". החלום התגשם
חשוב לנו להמשיך ולייצר רק בארץ. דורית צימרמן
חשוב לנו להמשיך ולייצר רק בארץ. דורית צימרמן (צילומים: חררדו קלביחו)

"מרגריטה אקטיביטי" החלה את פעילותה כמתפרה קטנה בתחילת שנת 2003. דורית צימרמן, מבעלי החברה, ג'ינג'ית אנרגטית, ירושלמית במקור, הגיעה לקיבוץ ראש הנקרה לאחר שהות של שנים רבות באורוגוואי, שם הקימה משפחה. צימרמן: "הגענו עם הון עצמי של 15 אלף דולר. חלמנו להקים בארץ עסק משלנו שיעסוק בייצור בגדי ספורט איכותיים ומעוצבים. שאפנו שהחברה שנקים תהיה מהמובילות בתחום בגדי האירובי לנשים ונערות בארץ ובחו"ל, כשלוגו פרח המרגריטה שלנו יככב על כל ישבן במכוני הספורט".

 אז איך יוצאים לדרך עם חלום גדול ומעט מזומנים?
"בתחילת דרכנו רכשנו שלוש מכונות תפירה, ייבאנו 300 ק"ג בד איכותי, שכרנו מבנה קטן של 60 מ"ר בקיבוץ סער והעסקנו תופרת בחצי משרה. לצורך רכישת הציוד הראשוני וחומרי הגלם ועל בסיס התוכנית העסקית שהכנו, קיבלנו הלוואה נוחה ביוזמתה ובסיועה של מט"י גליל מערבי. המפנה חל בסוף שנת 2004. תיירים שהגיעו לארץ ושנחשפו לאתר האינטרנט שלנו, התחילו ליצור איתנו קשר. אחדים מהם שרכשו בגדים שלנו וכל כך התלהבו, רצו לשווק את תוצרתנו במקומות מגוריהם בחו"ל. כך התחלנו את דרכינו השיווקית בקנדה, בארה"ב ומאוחר יותר באירופה, בסינגפור, בהונג קונג ועוד".

חשוב לנו להמשיך ולייצר רק בארץ. דורית צימרמן
חשוב לנו להמשיך ולייצר רק בארץ. דורית צימרמן (צילומים: חררדו קלביחו)

 אז אתם רק מייצאים?
"את שנת 2009 סיימנו כאשר 75 אחוזים מתוצרתנו משווקת לחו"ל. בשנת 2007 זכינו בתעודת הוקרה כיצואן מצטיין מטעם משרד התעשייה והמסחר. כל העובדים שלנו הם מהאזור. אנחנו גם מוכרים בארץ ברשתות חדרי כושר, באמצעות אתר האינטרנט, וכאן בקיבוץ יש לנו חנות מפעל פעילה".

את הבגדים תופרים במרגריטה בשני מפעלים, האחד בקיבוץ כברי שם נמצאת המתפרה הגדולה, ועוד מתפרה בקיבוץ סער, שם גם שוכנים המשרדים.

 יש לכם מעצבים? אנשי מכירות?
"את כל הקשור בעיצוב, שיווק ומכירה, חררדו (חררדו קלביחו, השותף- ער"ה) ואני ממשיכים ועושים בכוחות עצמנו. חשוב לנו להמשיך ולייצר רק בארץ, בגליל המערבי, כאשר התווית הנלווית לכול מוצרינו היא תווית ה'מייד אין יזראל' וזה מקור לגאווה רבה לסיפור ההצלחה שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות