fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחדשים בחול המועד

יום הולדת על גלשנים וקייאקים, הפנינג עבודה של כלי חשמל, מסעדת בר חדשה ואסתטיקה מושלמת. כדאי שתנצלו את ימי החג לסיבוב במקומות הכי חמים בצפון

* בשבוע שעבר חגג יהונתן חזן יומולדת מהסרטים. הלוקיישן: מרכז לחינוך וספורט ימי בקרית ים עם ילדי כיתתו כיתה ד'2 מבית ספר אורים, שנהנו עם ההורים מהדרכה מקצועית על גלשנים וקייאקים וקיבלו שעתיים של פאן במים. את הילדים ליווה צוות המדריכים ובראשם גיל הורוביץ. בסיום התפנקו החוגגים בבשר על האש ובכיבוד עשיר. היה מיוחד ושמח.

יום הולדת ליהונתן. המרכז הימי בקרית ים (צילום: טלי חזן)
יום הולדת ליהונתן. המרכז הימי בקרית ים (צילום: טלי חזן)

* מצעים ומוצרי טקסטיל קונית בהום סטייל אשר במרכז ביג קרית אתא. במקום מבחר ענק של מצעים, שמיכות, כריות שינה, מגבות, מפות, שטיחונים, וילונות, מצעי נוער ממותגים, מצעים ומגבות לתינוקות ותריסי גלילה. ועכשיו הטבות לחגים: מותגי ילדים ב-40 אחוזי הנחה פלוס 10 אחוזי הנחה לחברי מועדון או למצטרפים חדשים.

* רשמו לכם את התאריכים הבאים: בימים ד'-ה', 7-8 באוקטובר, יתקיים הפנינג מכירות של כלי עבודה בחשמל ישיר סניף חיפה בשדרות ההסתדרות מפרץ חיפה. ומה יהיה בהפנינג? מחירים אטרקטיביים ליומיים בלבד בשיתוף חברת BOSCH, ניו לייט תאורה, איריאל שי וניסקו. במקום תוכלו ליהנות מהדגמות והסברים על מגוון כלי עבודה חדשים ומתקדמים. כל קנייה מעל 500 שקלים תקנה לרוכש כניסה להגרלה של מברגת ליתיום קומפקטית מבית BOSCH.

* נטלי אחת מהבעלים של גרג קניון נהריה הגיע לא.ד. שפע קרמיקה לרכוש אריחים למטבח ונהנתה ממגוון מבצעים מיוחדים של שני הסניפים. המבצעים מתקיימים על גרניט פורצלן, ארונות מקלחת, מקלחונים, מוטות פינוק מפוארים ועוד מגוון רחב של מבצעים מיוחדים. בימי חול המועד מתקיים יריד מכירות ענק על כל המוצרים. שווה להגיע וליהנות ממחירים חסרי תקדים.

עושה קניות בא.ד. שפע קרמיקה. נטלי, אחת הבעלים של קפה גרג בקניון נהריה (צילום: אתי מלכה)
עושה קניות בא.ד. שפע קרמיקה. נטלי, אחת הבעלים של קפה גרג בקניון נהריה (צילום: אתי מלכה)

* יצחק ברזילי מברזילי מוצרי פרסום קיבל את הסורנטו החדשה ממנהל הסוכנות קיה חיפה שמוליק חיים שיודע לתת את השירות האדיב והמיוחד לכל לקוח. וכולם יוצאים מקיה חיפה מרוצים וחוזרים שוב עם חברים או משפחה.

שמוליק, מנהל אולם התצוגה קיה צפון מוסר קיה סורנטו ליצחק ברזילי (צילום: אתי מלכה)
שמוליק, מנהל אולם התצוגה קיה צפון מוסר קיה סורנטו ליצחק ברזילי (צילום: אתי מלכה)

* אחרי 10 שנים של פעילות במסעדת B.P, תומר אזולאי פותח מסעדת בר חדשה בשותפות עם ליאור מויאל ממסעדת שוקה. בתוכנית: בשרים במעשנת – גריל פחמים, בישול בוואקום ומנות טבעוניות מגוונות. יש למה לצפות.

* ניתוח הרמת שדיים המבוצע במרפאות כללית אסתטיקה בקריון, בעפולה, בחדרה ובנתניה, הוא ניתוח קוסמטי הבא לתקן ולשפר מצב של שדיים נפולים, ללא שינוי בגודל השדיים. מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ברשת מרפאות כללית אסתטיקה בצפון ד"ר צח שרוני, מדגיש "ניתוח הרמת החזה מבוצע אך ורק לאחר וידוא כי אין כל בעיה רפואית בשדיים. אני ממליץ להגיע ליעוץ האסתטי לאחר בדיקת כירורג שד וביצוע אולטראסאונד ו/או ממוגרפיה אשר קובעים כי השדיים תקינים לחלוטין".

* מורה בת 50 פנתה לטיפול שיאצו במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה בשל שכמות וכתפיים תפוסות, אך לאחר תשאול מורחב, דיווחה למטפלת כי היא סובלת גם מאסטמה קשה והתקפים חוזרים עוד מילדות. כעבור סדרת טיפולי שיאצו על ידי המטפלת הבכירה, אילנית סאסי, דיווחה על שיפור ניכר במצבה.

גם רפואה משלימה. מרפאת כללית (צילום: דוברות כללית)
גם רפואה משלימה. מרפאת כללית (צילום: דוברות כללית)

* לאור העלייה במספר המטופלים, החליטה ש.ל.ה, מקבוצת שירותי בריאות כללית לפתוח מרפאות גדולות ומרווחות של כללית אסתטיקה וכללית סמייל בגרנד קניון בחיפה, על מנת לענות על הצרכים. טקס חנוכת המרפאות החדשות והמרשימות התקיים במעמד מנכ"ל ש.ל.ה, מקבוצת שירותי בריאות כללית איתן שלייפר, מנכ"ל הגרנד קניון ישראל סביון, בכירי כללית אסתטיקה, כללית סמייל, כללית רפואה משלימה ועובדי המרפאות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות