fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמה בכרמיאל: אדם התבצר עם בנו ואיים לפוצץ את עצמו

תושבת העיר הגיע לתחנת משטרת כרמיאל וסיפרה כי בעלה כלא אותה כל הלילה באזיקים. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את האיש, עובד עירייה לשעבר שהוא מאיים לפוצץ את עצמו עם בלון גז. סגן מפקד תחנת כרמיאל רפ"ק אמג'ד שייח נכנס לדירה והתושב נעצר על ידי השוטרים. אתמול הוא הובא להארכת מעצר

תושב כרמיאל התבצר ביום שישי האחרון בדירתו כשהוא מאיים לפוצץ עצמו באמצעות בלון גז ומצית שאחז בידו. בנו שהה באותה עת יחד עמו בדירה. לאחר משא ומתן עם סגן מפקד תחנת כרמיאל רפ"ק אמג'ד שייח, ושיחה טלפונית עם סגנית ראש העירייה רינה גרינברג, הסכים להכניס את  רפ"ק שייח לדירה. אתמול (שלישי) הוארך מעצרו.

ביום שישי בבוקר הגיע לתחנת כרמיאל אישה שסיפרה כי בעלה כלא אותה בבית במשך כל הלילה תוך שהוא כובל אותה באזיקים למיטה. רק סמוך לשעת הגעתה לתחנה היא הצליחה להשתחרר.

עם הגשת התלונה, יצאו ניידות לבית בו מתגוררת המשפחה. הבית נמצא בקומת קרקע, הדלת הייתה נעולה ולא ניתן היה להיכנס.  רפ"ק אמג'ד שייח הצליח להבחין דרך החלון כי האיש אוחז בבלון גז, והוא אף נופף במצית והודיע כי בכוונתו לפוצץ עצמו במידה והשוטרים יפרצו לבית, בשלב הזה גם היה ברור כי בנו נמצא יחד עמו בדירה.

רפ"ק שייח ניסה לדבר אל ליבו של האיש ולשכנעו , ללא הואיל. בהמשך התברר כי התושב עבד בעירייה בעבר יחד עם גרינברג. האיש נאות לשוחח עם גרינברג בטלפון, וזו שכנעה אותו כי טוב יעשה אם יאפשר לרפ"ק שייח להיכנס לדירה.

לאחר שנכנס לדירה, התברר לשייח כי האיש ממשיך לאחוז במצית ועדיין מאיים, אך בשיחת דיבוב עמו, הוא נרגע. האיש נלקח על ידי השוטרים לתחנה ומשם לבדיקה פסיכיאטרית. חוות הדעת של בית החולים הפסיכיאטרי הייתה כי האיש אחראי למעשיו והוא יכול לעמוד לדין. בשל כך נלקח למעצר והובא בפני שופט.

הכתבה המלאה ביום שישי בצפון 1 כרמיאל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות