fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורות טובות: דניאל פחימה נותק ממכשירי ההנשמה ונושם בכוחות עצמו

דניאל פחימה מעכו הוא הפצוע הקשה ביותר מהפיגוע בבורגס. אחיו אלי רשם בעמוד הפייסבוק של דניאל: "אני מקווה שאת הסטטוס הבא דניאל חיים ירשום בעצמו"
דניאל חיים- פחימה
תמשיכו להתפלל. דניאל חיים- פחימה (התמונה באדיבות משפחת פחימה)

בשורות טובות. דניאל חיים פחימה מעכו, שנפצע אנושות בפיגוע בבורגס, נותק חלקית ממכשירי ההנשמה והוא נושם בכוחות עצמו. המשפחה והרופאים אופטימיים, אך מודעים לכך שמדובר בתהליך החלמה ארוך.

ביום שני השבוע, לאחר יותר משבועיים וחצי מהפיגוע הנורא בבורגס, נותק פחימה, בפעם הראשונה ממכשירי ההנשמה. התחבושות הורדו מרוב חלקי גופו ונותרו רק בחלקי גוף מסוימים.

דניאל חיים- פחימה
תמשיכו להתפלל. דניאל חיים- פחימה (התמונה באדיבות משפחת פחימה)

האח אלי, שהוא גם שותפו של דניאל לעסק "די ג'יי האחים" מתחזק את עמוד הפייסבוק של דניאל. ברגע שבו הורדו המכשירים הוא פרסם הודעה: "חברים, אחים, משפחה, ויהודים יקרים.
אני מקווה שאת הסטטוס הבא דניאל חיים ירשום בעצמו, ועד אז לעדכון: דניאל חיים התחיל בימים האחרונים לנשום בכוחות עצמו ולדעתנו, הרופאים יתחילו להעיר אותו לאט-לאט.

"לדניאל- חיים מצפים ימים רבים של שיקום הגוף והנפש, אך כמו שכולנו מכירים אותו הוא חזק וב"ה יעבור הכל. לאור התמיכה, והחיבוקים והחיזוקים שעטפתם אותנו מיום הפיגוע, אני פונה לכל אחד ואחת מכם בבקשה לרשום לדניאל חיים פחימה את״סטטוס ההחלמה״ מכם אליו".

ל"בלינקר" אמר האח אלי, כי בני המשפחה  לא משים ממיטתו של דניאל חיים ומחכים לרגע בו יפקח את עניו. "לדניאל חיים הוסרו התחבושות מהפנים ובית החזה ונותרו רק ברגליים, ידיים ובטן. אנחנו מלאי אמונה ותקווה שהכל יגמר וכמה שיותר מהר".

מיהודים בארץ ובחו"ל ומתושבי עכו בפרט מבקש אלי אחיו,  להמשיך ולהתפלל למען החלמתו של דניאל חיים. "שימשיכו להתפלל בשבילו, כי זו רק תחילת הדרך. אנחנו רוצים לחבק את העם היהודי על התמיכה והחיבוקים חיזוקים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות