fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סובב גליל מערבי: הרוכבים כבשו את בירנית

בסובב "גליל מערבי" ניתן ביטוי גם לקבוצות שונות באוכלוסיה. הפעם השתתפה במסלול הקצר של 7 ק"מ קבוצת רוכבים מיוחדת במינה, מועדון רכיבה "כן ולא צפון", קבוצת רכיבה באופניים של עיוורים ורואים.
סובב גליל מערבי
רוכבים ללא הפסקה בסובב גליל מערבי (צילום: עמיקם חורש)

"סובב גליל מערבי" השני התקיים בהפקת המועצה האזורית והחברה הכלכלית מטה אשר, בחסות רעיה שטראוס, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל, משרד התרבות והספורט ומשרד התיירות.

מעל 500 רוכבי אופניים לקחו חלק במסע הרכיבה שיצא מחוף בצת לאורך הכבישים עם החורש הטבעי הירוק וחזרה לחוף בצת. האירוע כלל 3 מסלולים שונים מהמקצועי הקשה ביותר שהגיע עד לבירנית דרך אגם מונפורט ובחזרה לחוף בצת 68 ק"מ , מסלול נוסף מאגם מונפורט 28 ק"מ, ומסלול משפחתי לאורך טיילת אכזיב 7 ק"מ.

ההשתתפות הייתה רבה ומארגני האירוע הביעו שביעות רצון רבה. גלי רז מנהל התיירות בחברה הכלכלית מטה אשר ציין: "סובב גליל מערבי הוא אירוע ספורט, תרבות בילוי ופנאי בגליל המערבי, לשמחתנו מזג האוויר החם לא העיב על המסע ורבים ניצלו את השבת להכרות מעמיקה יותר נופי הגליל המערבי ותושביו רכובים על אופניים, הארגון היה מצוין, המשתתפים הביעו משאלה כי אירוע זה יתקיים גם בשנה הבאה. והמסורת תימשך ".

סובב גליל מערבי התקיים במסגרת פסטיבל רוכבים גליל שיימשך עד 9.11.12 ברחבי הגליל. בסובב "גליל מערבי" ניתן ביטוי גם לקבוצות שונות באוכלוסיה. הפעם השתתפה במסלול הקצר של 7 ק"מ קבוצת רוכבים מיוחדת במינה, מועדון רכיבה "כן ולא צפון", קבוצת רכיבה באופניים של עיוורים ורואים.

חברי הקבוצה רוכבים על אופני טנדם, אופניים הבנויים לשני רוכבים. הרוכב הקדמי הינו מתנדב רואה, כאשר מאחוריו יושב האדם העיוור/כבד ראיה. זו הדרך היחידה בה יכול אדם עם עיוורון או לקות ראיה לחוות רכיבה על אופניים. בשנים האחרונות זוכה ספורט רכיבת האופניים בישראל למצטרפים רבים ובאמצעות מתנדבי הקבוצה ניתנת ההזדמנות והיכולת לציבור העיוורים ולקויי הראיה להשתלב בספורט זה. הקבוצה פועלת מתוך החזון בו כל אדם, עיוור או רואה, יכול לתרום ליצירת מסגרת חברתית תומכת ומעצימה אישית.

סובב גליל מערבי
רוכבים ללא הפסקה בסובב גליל מערבי (צילום: עמיקם חורש)
סובב גליל מערבי
סובב גליל מערבי (צילום: עמיקם חורש)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות